https://www.youtube.com/watch?v=uBs5xdCdAtU

 

 

首先這首歌根本唱到我心坎裡

何必咬著緊要不放,你已經不是當初那個你了,而我不是當初那個我

From walking home and talking loads
To seeing shows in evening clothes with you
From nervous touch and getting drunk
To staying up and waking up with you

從和妳輕鬆的散步回家聊著彼此的負擔,到盛裝穿著晚禮服看秀。
從緊張的第一次接觸然後喝得爛醉,到一起熬夜跟迎接清晨。

So come on let it go
Just let it be
Why don't you be you
And I'll be me

所以放手吧~就讓它這樣子吧
為何不能隨心所欲的做你自己,而我繼續我的人生。

 

I used to recognize myself
It's funny how reflections change
When we're becoming something else
I think it's time to walk away

我曾經認同我自己,但現在種種看法的改變是多麼可笑阿。
當我們已經以前不是從前的那個自己了,我想也該是時候一走了之了吧。

 

 

Trying to fit your hand inside of mine
When we know it just don't belong
There's no force on earth
Could make me feel right, no

試著把妳的手握入我的手中,即使我們也知道它們已不屬於彼此。
沒有任何力量可以讓我覺得這是對的,沒有~

你不是那個你,而我還是想做回我自己

致當時愛的很動人的我們 已回不去

 

因為這首歌 我想我賤賤釋懷了

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    cake820515 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()